Adresy do korespondencji aktualizacja

Adresy do korespondencji aktualizacja jest konieczna? W jaki sposób poprawnie dopełnić obowiązków aktualizacyjnych po wystąpieniu zmina w zakresie adresów do korespondencji wspólników i członków zarządu?

Ten wpis może Cię zainteresowaćJak uzyskać adres do doręczeń elektronicznych?

Na wstępie tego artykułu warto podkreślić, że każdy przedsiębiorca ponosi pełną odpowiedzialność za niedopełnienie obowiązków aktualizacyjnych oraz nieterminowe dopełnienie formalności.

Adresy do korespondencji aktualizacja – dlaczego tak ważna?

Zgodnie z art. 133 Kodeksu postępowania cywilnego:

korespondencja od organów administracji dostarczana jest na adres wskazany w KRS, który jest uznawany za wiążący.

Pisma dostarczane pod ten adres po dwukrotnym awizowaniu uważane są za doręczone.

 

Nieaktualny adres do korespondencji KRS konsekwencje

  • brak informacji o toczących się postępowaniach sądowych
  • brak informacji w zakresie problemów prawnych
  • wprowadzanie w błąd odbiorców

Właściciel podmiotu ponosi pełną odpowiedzialność za nieaktualne dane w rejestrze przedsiębiorców.

Procedura aktualizacji danych KRS w zakresie adresów do korespondencji

Właściciele spółek nie muszą samodzielnie przeprowadzać procedury aktualizacji danych spółki w KRS w zakresie adresów do korespondencji. Nasze biuro oferuje kompleksową pomoc w zakresie zmiany danych spółki w KRS.

 

 

adres-do-korespondencji-krs

Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą – AKTUALIZACJA DANYCH SPÓŁKI W KRS
Oferujemy kompleksową pomoc w zakresie przeprowadzenia procedury aktualizacji danych w KRS.