Wpis zmiany nazwiska członka zarządu do KRS

Wpis zmiany nazwiska członka zarządu do KRS – czy procedura wymaga złożenia dokumentów i wniosków w KRS? W jaki sposób prawidłowo przeprowadzić procedurę aktualizacji danych spółki w KRS w zakresie nazwiska członka zarządu?

Istotnie należy podkreślić, że zmiana nazwiska członka zarządu wymaga przeprowadzenia procedury aktualizacji danych spółki w KRS. Prawidłowa aktualizacja danych pozwala zadbać o pełne bezpieczeństwo podmiotu na rynku, gdyż informacje w KRS na temat danych członków zarządu spółki są ważne dla urzędów, instytucji, a także kontrahentów czy inwestorów.

Wpis zmiany nazwiska członka zarządu do KRS

Jak przeprowadzić procedurę aktualizacji nazwiska członka zarządu w KRS?

Dokumenty:

  • wniosek o wpis zmiany w eKRS
  • oświadczenie prezesa zarządu o adresie do doręczeń
  • lista osób uprawnionych do powołania zarządu spółki

Dokumentację aktualizacyjną powinien podpisać zarząd spółki zgodnie z ustaloną w umowie reprezentacją.

Warto zaznaczyć, że wszystkie załączniki należy złożyć w sposób elektroniczny oraz dokonać niezbędnych opłat aktualizacyjnych.

Dodatkowo ważne jest, że obecnie składanie wniosków przez Internet obliguje do posiadania narzędzi umożliwiających potwierdzenie tożsamości – jedno z poniższych:

  • kwalifikowany podpis elektroniczny
  • profil zaufany

 

Ten wpis może Cię zainteresowaćzmiana adresu do doręczeń członka zarządu 

Warto zaznaczyć, że właściciele spółek mogą skorzystać z pomocy doświadczonego grona specjalistów prawnych w zakresie przeprowadzenia procedury aktualizacji danych w KRS.

Powierzając procedurę ekspertom mamy pewność, że wszelkie obowiązki zostaną dopełnione w sposób terminowy i zgodny z obowiązującym prawem.

 

Wpis zmiany nazwiska członka zarządu do KRS

Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą – AKTUALIZACJA DANYCH SPÓŁKI W KRS
Oferujemy kompleksową pomoc w zakresie przeprowadzenia procedury aktualizacji danych spółki w KRS.